maandag, oktober 17, 2005

Een verslag van de feiten

Vrijdag - 18 maart 2005

12.36 uur
Pc'tje op mijn werk staat een beetje mijn bureablad weer te geven en verder niets. Het is stil in de wandelgangen en het werk is ver te zoeken vandaag. Tja, dan maar ff internetten.
12.59 uur
He, wat is dit? Een blog? Leuk. Even verder kijken.
12.59.01 uur
Blogger... Maak zelf een weblog. Oke. Ff aankutten dan maar he?
14.36 uur
Hehe.. De eerste post staat online. Van de tijd klopt ook geen fuck. ff aanpassen en gaan!!

's Avonds kwam Morphie bij mij thuis langs om wat te fixen op m'n laptop. Vol enthousiasme ging ik hem vertellen dat ik een weblog was begonnen.
"He gast!"
"Whattup?"
"Ik ben een weblog begonnen!"
"Owh ja... Dat heb ik ook ooit lang geleden eens gedaan."
"Heb je zin om medelogger te worden?"
"Ja joh. Misschien dat ik dan nu wel wat vaker ga posten."
(Yeah, right...)

Wederom een vrijdag, 2 september 2005

Jaja.. Een maand geleden sinds Morphie gepost heeft.. En d'n Fietspomp komt binnenwandelen.
"He leuk een weblog!"
"Ja he? Is die van mij en een maat van me. Nou ja, meer van mij, want die Bolle(c) post bijna nooit meer."
"Kewl. Ik wilde eigenlijk ook wel gaan loggen."
"Nou, welkom bij het KeepPushing(c)-team."
"Ehm. Wat?"
"Je hoort er nu bij dan."
"Ok. Geinig. Kan ik de rest van de wereld even op de hoogte stellen van mijn voorliefde voor gelul in de lucht."
"Lekke banden..."
"Oh, uiteraars, uiteraars.."
(En we hebben het te horen gekregen ook..)

Nog eens een vrijdag, 14 oktober 2005

He, het valt wel op dat we geen fuck te doen hebben op vrijdag he?
"Godan!!!"
"Hmm?"
"Ik heb net post nr. 99 geplaatst!"
"Nu al?? Zitten we al bijna aan de 100 posts???"
"JA! Hoe vet is dat dan!! Ik ga gewoon van blijdschap vanavond een nieuwe fietspomp(c) kopen!"
"Een ding, m'n waarde Fietspomp. Ik wil post nummer 100. Ik vind wel dat ik daar recht op heb."
"Ja, boeie. Ik wil nummer 111."
"Nee, die is voor Morphie."
"En nummer 101?"
"Ook voor Morphie."
"200?"
"Voor mij wederom."
"202?"
"Moeten we nog even over vergaderen. Koop jij je fietspomp maar alvast."

--

Alles wat ons dwars zat en waar we wat over wilden vertellen kwam hierop terecht. Voor ons historische onderwerpen als Komkommersalade, Marco Borsato bij de TMF Awards, het pleidooi tegen papieren handdoekjes, het vicieuse cirkeltje binnen de rockbizz, Bert en Ernie met schokkend nieuws, een andere visie op K3, problemen met klapbanden en de laksheid van winkelpersoneel. Dit zijn dan nog maar een paar van mijn favo posten. Helaas is onze "bekendheid" nog niet geweldig groot, en daar doen we het ook niet voor. Het is gewoon lekker om al je frustraties even te kunnen uiten of je neiging tot slap ouwehoeren een plekje te kunnen geven, waar het wel gewoon gewaardeerd wordt. Want ik heb zeker genoten van de stukjes die mijn medeloggers hebben geschreven en ik heb ervan genoten om de diverse stukjes te schrijven. 100 posts. Maar daar blijft het niet bij. We gaan gewoon verder op de oude voet en gaan lekker door blijven duwen. Maar ach. De aardappels vallen niet ver tegen de lantaarnpaal.