donderdag, september 22, 2005

K3 rocks

Jazeker.. K3 = hot. Dat blijkt maar weer uit de laatste nieuwsberichten. Frans Bauer had er 7 ofzo, Rene Froger ook zoiets, en K3? Die heeft er twaalf!! Wat? Ja, optredens in Ahoy natuurlijk! Deze geile Belgische snollen (dit is sarcasme, ik hoop wel dat mensen dit door hebben) hebben voor elkaar gekregen wat de TMF awards nooit is gelukt! Misschien heeft dat iets te maken met het feit dat de TMF awards na 1 dag niet meer interessant is, omdat je dan al weet wie er gewonnen hebben. Nou ja, de TMF awards zijn natuurlijk überhaupt niet interessant, maar da's weer een kwestie van smaak. En daarover valt niet te twisten. Op rock&roll trouwens wel. Maar dat vinnik weer zou oubollig. Maar da's mijn mening. Wat was ook alweer mijn punt?

Ohw ja. K3 is dus reteheet en met deze prestatie staan ze ook te boek als de meest succesvolle pedofielen die ons lage landje ooit heeft gekend! De lunchtrommels, dekbedovertrekken, gummetje, potloden, dvd's, kussentjes, badlakens en kleding met die 3 domme wijven erop is dus ook niet meer aan te slepen, omdat heel infantiel Nederland mee doet met de K3 hype.

Van Afrika tot aan Amerika,
Van de Himalaya tot aan de woestijn,
Echt overal, MAAR DAN OOK OVERAL (!!!),
Moet er iets van K3 zijn.

Waar is de tijd gebleven dat ieder kind nog zijn eigen liedjes moest verzinnen? Vroeger toen ik klein was (3 weken terug (hahaha, errug grappig)), hadden voor zover ik me kan herinneren geen kindergroepjes die muziek maakte voor ons. Nu is dat er wel, en hoe? K3, Djumbo, Chipz, Bob de Bouwer, Kabouter Plop, noem maar op. En alles heeft een gehele merchandise lijn erbij.
Een beetje, oke.. Te veel, pissig...
Het is nu gewoon te veel. Overal waar je komt, kom je die 3 randdebielen tegen, anders hoor je wel een nummer van een ander kinderlokkertje opstaan! Sorry dat ik dit zeg hoor, maar Marc Dutroux had ook zoiets als dit moeten verzinnen rond 1988. Dan had ieder kind het geweldig gevonden, was er op afgekomen en de ouders hadden het geweldig gevonden.

Waarom ik nou weer Dutroux erbij moet halen? Dit is ook een vorm van misbruik. De tere zieltjes van de kinderen worden helemaal suf geramd met dezelfde riedeltjes in een ander jasje en niemand zegt er wat van. Ik zie die kinderen op hun 35ste nog steeds "alle kleuren van de regenboog" zingen. Punt is, het is too much. Waarom altijd van die excessen? Waarom niet gewoon een paar groepjes en dan zonder de merchandise? Kinderen hebben zat mogelijkheden in de Bart Smit. Hier worden ze trouwens ook verwend van! Ouders willen kinderen toch content houden en kopen dus maar iets van K3 en de nieuwe Barbie met ejaculatie-mogelijkheid.

Ik ga hier mee kappen, ik kan nog wel veel verder gaan, maar anders wordt het denk ik erg vervelend. Om een lang verhaal kort te maken (ja, zelfs nu nog!!), die ouders van tegenwoordig... Pffffffffff....

2 Comments:

Blogger Dennie said...

K3 gebruikt dezelfde methodes als die satan gebruikt. Draai je hun muziek achterstevoren, dan hoor je toespraken van hitler en propaganda jegens alles dat niet van het europese ras is.

Wiskundigen is het daar echter niet mee eens. K3 is namelijk kort voor "K * 3". K3 is dus de kortst mogelijk notatie, omdat K een onbekende waarde heeft. De verbastering naar de Amerikaanse white-power organisatie vonden de wiskundigen dus wat ver gezocht.

Geschiedkundigen zien echter de link met de KKK wel. Zij menen dat de 3 in K3 een exponent is en KKK dus een mogelijke notatie is. Dit zeggen zij, omdat hitler het "dritten reich" wilde oprichten. Weer een link met het getal 3.

Het is gewoon een complot.

22 september, 2005 23:10  
Blogger Godan said...

Ehm... Essentie van het verhaal had volgens mij niets met K3 te maken.. Maar toch bedankt voor uw enorm goed uitgezochte bijdrage aan dit toch al zo goed bezochte weblog. :)

Ik blijf erbij dat het een neger was.

23 september, 2005 11:34  

Een reactie posten

<< Home