maandag, augustus 29, 2005

Typisch ons Lage Landje

Big Brother. Alweer? Ja, alweer. Gisteren was uitzending nummer 1. Herrinnert men zich nog de uitspraken van diverse mensen van enkele weken geleden? "Boycotten die hap!" "Dat ga ik echt niet kijken!" "Ik kan me niet voorstellen dat iemand daar naar kijkt!" Voila.. Het resultaat : 1,5 miljoen kijkers. Met een hakje in de kruising. Plof.



Tuurlijk, en waarom niet? Mensen vinden het nou eenmaal leuk om aapjes te kijken. Ik ook. Dus reken maar dat ik het ga volgen. Zeker nu die zwangere snollebak erin zit, de ex-en elkaar weer tegen het lijf lopen (die Ralph is trouwens een kennis van een collega van me) en Rob met z'n kunstbeentje.. Ik voel dat dit grappig gaat worden.. Nieuwe en oude liefdes die gaan opbloeien, Ingrid die een nieuwe ware Kelly blijkt te zijn, Ralph is er eigenlijk ingekomen om Nathalie nog een keer stevig anaal te pakken zonder glijmiddel, Rob z'n been blijkt er weer aan te groeien en Tanja schenkt het leven aan een marsmannetje! Dit wordt echt werkelijk waar subliem! Let op mijn woorden! :/