donderdag, augustus 04, 2005

Iemand moet het doen..

Wat een ophef om niks zeg en ik zal het ff de kop indrukken. Waar gaat het over? Big Brother en de zwangere vrouw die ze erin willen hebben. "Schande! Asociaal! What's next? Een terminaal patiënt? Junkies? Moordenaars?" zijn enkele reacties die ik gelezen heb. WAT?
Hallo volk! We hebben het over een zwangere vrouw, niet een ontsnapte TBS-er die van plan is al zijn medebewoners te verkrachten, te vermoorden en over de schutting te gooien! Gewoon een vrouw met een baby in d'r buik, niet meer, niet minder. Laat ze lekker! Zet je TV aan en je wordt overspoeld met programma's waar mensen met een dikke buik rondwandelen, er komen per avond 3 programma's met bevallingen over de zenders gewandeld en nu gaat "braaf" Nederland het even veroordelen. Nee, wie zijn jullie dan? Mafketels.

Het is gewoon een persoon die net als haar medebewoners gewoon kans maakt op de prijs van zoveel euro, ze kan er gewoon voortijds uit worden gestemd, hetgeen niet zal gebeuren aangezien alle Nederlanders het toch ook weer wel willen zien. Let op mijn woorden! Er wordt zelfs opgeroepen tot een boycot van Big Brother. Kom op zeg! Doe niet zo verdomd zielig! Je hoeft er niet naar te kijken hoor! We hebben nog een stuk of 29 zenders! Ik heb ook niemand gehoord toen SBS6 het programma Probleemwijken uit ging zenden. Ineens moet iedereen zo fatsoenlijk doen. Daar kan ik me nou kwaad om maken, niet om die doos die haar kind ter wereld wil laten komen onder het oog van de camera. Dat moet mamma in spé lekker zelf weten! Nee, de "fatsoenlijke" (en erg domme) mensen van Nederland. Ik heb maar een mededeling voor jullie : Fuck off, ga je moeder pesten joh!