woensdag, juli 06, 2005

Vleeskeuring

Ik heb dingen gezien, jongen.... Dat wil je niet weten!! Helaas, ik heb Veronica's Lekkerste gezien. Nou ja, lekkerste. Ik heb geen enkel echt lekker ding voorbij zien komen. Er waren in totaal 3 knappe gasten en 1 mooie griet, maar daar bleef het bij. En dan de keuzes die men maakt!! Hoe achterlijk!! Precies al die gasten en die ene griet die ik dan kanshebbers vond, worden weggestemd. Nee, nu heeft een of andere gladde, arrogante, over paard getild marokkaanse "Adonis" gewonnen, genaamd Olvarit (ofzo) voor de heertjes en een griet zonder tieten, zonder kont en zonder figuur, genaamd Jane. Him Tarzan. Not me! NO PLEASE, NOT ME!!! I DON'T WANT TO BE TARZAN!!!

Ik heb op een siteje wat info gevonden over de vermoedelijke winnaars. Nou.. Het is wat moois allemaal zeg. Echt waar geen enkele mooie griet er tussen gespot. Het lijkt wel of de mannen zich liever laten keuren dan de dames! En echt waar, de lekkerste vrouw van Nederland loopt gewoon op straat rond.