vrijdag, juni 24, 2005

Zeg dat het niet waar is!!!

Nee he!!! Het gaat weer gebeuren... Och jee. Nee. NEE!! NIET WEER DAT KLOTE IDOLS!!!! Het gaat weer gebeuren... Het ergste televisieprogramma uit de geschiedenis krijgt een vervolg, en nee.. Het komt niet op Talpa, maar gewoon op RTL4. Weet je wie het gaat presenteren?
"Arnie en Tooske toch??"
Nee. Fout. Arnie (ook wel bekend onder zijn pseudoniem Reinout Oerlemans) is vertrokken naar de TROS, de "gezelligste" familie van Nederland. Nou.. Nogal ja... En Tooske (in de volksmond ook wel Dooske genoemd) is naar de altijd eigenzinnige AVRO vertrokken, plus ze presenteert de neue Idols in Deutschland. Es geht wehr los!!


Krijgen we wederom 10 van die randdebielen die eigenlijk niet kunnen zingen, er niet uitzien en gewoon geen reet voorstellen. Jamai (wie??), Jim, Hind, Dewi, David, Bas, Marieke, Boris, Maud, Marlies, Erik en A.J. ofzo? Nog onlangs wat van gehoord? Nee toch. Jamai spreekt nu tekenfilmseries in, Erik speelt in Onderweg naar Morgen en Boris maakt zo nu en dan nog wel een liedje, maar verder hoor je ze niet. Groot succes hoor, Eikols.

Update : Ik bedenkt me ineens dat ik had gezegd dat ik, als er nog een keer een idols zou komen, mee zou doen. Ik hoop maar dat iedereen dat vergeten. Ik wil liever niet gesteund worden door Martijn Krabbé als ik de voorrondes niet doorkom. Plus het feit. Ik kan geen populaire liedjes zingen. Hooguit het Kabouter Plop liedje. Nou ja. Als ik er maar niet heen hoef, vinnik het best. :D