donderdag, juni 30, 2005

Papieren handdoekjes

Ik kom net terug van het toilet hier op mijn werk. Lekker boeiend zou je denken. Tja, het feit dat ik naar de WC toeging is eigenlijk ook niet zo interessant. Wat ik er deed eigenlijk nog minder. Hoe dat zo is gekomen is al helemaal nutteloos. Dus waarom dit hele verhaal? Wat doet IEDEREEN na het plassen? Precies... Handjes wassen!

Nou lekker nat maken, beetje zeep d'rbij en boenen maar.
*flierefluitend handjes wassen*
*flierefluitend handjes droogschudden*
*flierefluitend een papieren handdoekje pakken om de handjes mee af te drogen*
*Geïrriteerd raken omdat je nooit genoeg hebt aan een doekje*

ALTIJD als IK een PAPIEREN handdoekje gebruik, heb ik er minstens 3 nodig. Volgens mij ben ik niet de enige. Iedereen in mijn omgeving heeft daar ook last van. Waarom, WAAROM (!?!?!) maken ze ze niet wat groter. Dan hebben we er aan 1 genoeg. Nu koesteren we iedere keer weer stille hoop of we deze keer wel voldoende hebben aan 1 velletje.
Nu ik er over nadenk, hetzelfde geldt eigenlijk voor wc-papier. DOE ER EENS WAT AAN! Laten we gaan staken met z'n allen op het Malieveld. Eisen we groter wc-papier en grotere papieren handdoekjes. Hell, I'm game.