dinsdag, augustus 09, 2005

Wat een discovery

Jezus mina, wat een ellende allemaal omtrend die Discovery zeg. Waarom willen ze nu zo graag op negen?? Ohw, wacht ff. Da's een andere discovery. :D

Neen, dit gaat over die Discovery daarboven, hoog in die Luft. Wat een gemiereneuk zeg erover. Tuurlijk, ik snap dat ze de veiligheid van de bemanning willen waarborgen, maar dit gaat wel erg ver hoor! Na die ellende met de Columbia en Challenger, zijn ze zo verschrikkelijk voorzichtig, ze lijken mijn schoonmoeder wel! Ik snap niet dat dat zo moet, het is jarenlang goed gegaan, waarom ineens anders? Kost alleen maar miljarden en je bereikt er geen fuck mee!! Het is mij wel duidelijk dat we gewoonweg nog niet klaar zijn voor ruimtereizen. Nou maar wachten op de uitvinding van de Jaunt! (Voor de Stephen King kenners, anders, ga het eens lezen, vet verhaal!)

2 Comments:

Blogger Dennie said...

Omdat het ontploffen van een shuttle vele malen meer kost dan het stellen van extra veiligheidseisen.

10 augustus, 2005 13:54  
Blogger Godan said...

Daar gaat het niet om pik omhoog.

het is jarenlang goed gegaan, waarom ineens anders?
Vanwege een (verschrikkelijk, dat natuurlijk wel) ongeluk? Kom op. Als je een botsing met je auto hebt gemaakt, ga je de volgende keer misschien wel iets voorzichtiger rijden, maar je gaat niet iedere keer kijken of de apparatuur nog wel helemaal in orde is. Alleen vanwege de vele ogen die erop gericht waren, is er zo kleinerend gedaan. Ja, ik zie het als kleinerend ja. Ik zie het als hetzelfde als mijn moeder nu nog mijn hand vast zou pakken met het oversteken! Maar goed.. Je snapt me nu toch hopelijk wel? Anders moet ik er maar een nieuwe log over schrijven...

Poehe.. Wat een verhaal. :)

10 augustus, 2005 15:42  

Een reactie posten

<< Home