woensdag, augustus 10, 2005

Ik ga van mijn hobby mijn werk maken

Gezocht : Zaaddonor (m/v(:P))

Functieeisen :
- min. 10 jaar ervaring rukken;
- een afgeronde dopleiding;
- blond, bruin, rood of zwart haar;
- blauwe, groene of bruine ogen;
- een zaadproductie;
- penis.

Werkomschrijving :
Je zal aan het begin van een nieuw prachtig, waardevol leven kunnen staan met een bloedlekker mokkel! En dat zonder de gebruikelijke paringsrituelen als uitgaan en uit eten gaan!

Interesse? Reageer dan nu op jaikwilweleenzaadjedonerenaanzonfokkinglekkerwijffie@talpa.tv


Update :
Johnny, Johnny, Johnny toch. Wat een ophef weet jij weer te veroorzaken he? Een ding is zeker, iedereen moet en zal Talpa kennen!

3 Comments:

Blogger Dennie said...

Ik zeg: Jochem Myjer for president! :P

10 augustus, 2005 13:56  
Blogger Godan said...

Ik zeg.. Ja, niks eigenlijk.

Ik heb trouwens nog geen e-mailtje teruggehad.. :D

10 augustus, 2005 15:37  
Blogger Dennie said...

Niks nieuws onder de zon dus. :P

10 augustus, 2005 16:13  

Een reactie posten

<< Home