maandag, december 12, 2005

Door de bomen niets meer in Bos zien

Ach Jezus. Wouter Bos heeft zich beschikbaar gesteld als kandidaat minsiter-president. Help! Nu gaat Nederland natuurlijk massaal op 's Neerlands lapzwans bij uitstek stemmen en daarom ben ik alvast gaan solliciteren in het buitenland. Waarom in Jezusnaam gaat men op deze meeloper stemmen? Kunnen we over 4 jaar weer de teringzooi, die PvdA heeft gecreeerd, gaan opruimen.

Dus, dit is mijn oproep aan alle mensen die nog een greintje verstand hebben in Nederland : Bedenkt goed op wie je gaat stemmen, je kan er meer schade mee doen dan je denkt!

Ik zie het al voor me, een coalitie tussen PvdA, SP en GroenLinks. Ach Jezus, kom me halen!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nee, nu gaat het lekker!

18 januari, 2006 15:45  

Een reactie posten

<< Home