woensdag, november 23, 2005

POMPEN!!!

Tja, dit zou echt een titel zijn voor een stukje van onze waarde Fietspomp, maar niet is minder waar. Ik las daarnet een berichtje op de Telegraaf over iets, waar je als zogenaamd "slachtoffer" volgens mij best trots op mag zijn.

Er is een lerares van 25 lentes jong geweest die sex heeft gehad met een 14 jarige leerling. Nou ik zou me echt de shit voelen hoor! En de dame in kwestie is er zeker niet eentje uit de categorie afschuwelijk lelijk. Welke debiel (!?!?!) gaat er dan een rechtzaak tegen die chick aanspannen? Sterker nog, ze zijn 3 keer van bilski geweest en als die gast nou een beetje intelligent zou zijn, zou hij haar voorlopig nog niet hebben aangeklaagd. Die gozert(c) krijgt dan een beetje pikervaring, zodat'ie niet binnen 2 stoten het er een beetje lullig uit moet laten sijpelen, plus... HALLO!! Lekker wijf!! Debiel. En als jij een echte vriendin wil, haar dan pas dumpen en aanklagen, maar dan ben je volgens mij wel al wat jaren verder.. Een jaar of 16/17. Tot die tijd heb je een beetje lekker rond kunnen neuqen en zit je als 16 jarige op het neuqniveau van een 25 jarige... En dan te bedenken dat je nog lang niet op je top zit! :)

Dame in kwestie (welke nu dus goed geneuqt is)