woensdag, november 09, 2005

Even ter aanvulling

Jaja.. Je zal maar met zo'n debiel in de bus zitten.. Dat d'n Fietspomp niet helemaal honderd was, dat wisten we al natuurlijk, maar dit!! Zit je lekker in de bus uit het raam te kijken, dan beslist hij dat het te rustig is en begint keihard, glasbrekend hoog te zingen. En verschrikkelijk vals uiteraard! De ellende hiervan is dat hij op een 2 zitsbankje naast mij zit en dat hij mij aanspreekt, met naam en daardoor iedereen dus weet dat ik bij hem hoor. Ik schaamde me echt kapot. Maar tot mijn verbazing vonden mensen het echt leuk dat hij dat deed. Mensen schoten in de lach en er waren mensen die mee gingen zingen! Daarna moest ik de ritmische tweede stem verzorgen en ging d'n Fietspomp aan zijn solo beginnen. Ach jezus. Ik wou dat ik dood was..

Maar wederom vinden mensen het amusant en zelfs de buschauffeur keek verbaasd achterom en zag je glimlachen en meemompelen. Ligt het nou aan mij of wordt de wereld helemaal gek? Gelukkig kwamen we eindelijk op het Centraal Station aan en d'n Fietspomp stapte uit en ging op het busperron vrolijk verder zingen. Daar vond hij wat minder aanspraak en stopte er toen maar mee. Maar ik zat me in de bus nog een half uur te schamen voor wat deze jongen deed. Dus, Fietspompje, flik me alsjeblieft niet weer zoiets. Ik ben niet boos, maar echt, wat voelde ik me opgelaten. Trouwens, the Lion sleeps tonight is echt een kutnummer. Had je niet een leuk liedje kunnen zingen?