dinsdag, mei 31, 2005

Cokefabriek

Wel eens van gehoord? De kookfabriek? Errug leuk tja... ehm.. Wat? Moeilijk te benoemen. Ik ben er gister heen geweest met mijn collegea en hebben een "teambuilding" sessie gehad. We moesten in groepjes een 4 gangen diner maken. Amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Dat moesten we samen maken. En er waren twee teams en het team wat het meest goed samenwerkt, heeft gewonnen.

Ken je die? Gamba's? Uit-de-kluiten-gewassen garnalen met van die kraaloogjes die je aan liggen te staren. Het was dus mijn taak die klaar te maken. Wat moest ik doen?
1) Hun kop eraf trekken, waarbij hun hersenen en het restant wat in hun darmen zat nog even over mijn vingers droop;
2) Hun vel eraf pellen en de pootjes er stuk voor stuk uittrekken;
3) Een open ruggetje maken en dan hun gehele darmkanaal eruit raggen.

Klinkt smakelijk he? Wat was ook alweer het doel van deze post?? Ehm... Hier kom ik nog op terug..

BTW. Voor mensen die het lang geleden gelezen hebben. Rockinpark it is..

Update : Volgens mij had ik geen doel en zou ik wel zien waar het schip zou stranden. Nou, nergens dus.. Maar goed. Dat maakt niet uit. We hebben altijd de komkommersalade nog. :D