woensdag, mei 04, 2005

Eric is in het O'tje genomen

Eric O. 's Neerlands meest beroemde militair op dit ogenblik is vrijgesproken, wederom!! Haha, recht zegeviert.. Voor de verandering. Is ook wel eens anders geweest. Samir A. anyone?

Het is toch belachelijk dat een militair die zijn functie gewoon uitoefent en daarbij per ongeluk iemand neerknalt, dat hij daarvoor vervolgd wordt. Ja, per ongeluk ja. Een waarschuwingschot is er gelost en er viel iemand dood neer. Dat het OM er überhaupt een zaak van heeft gemaakt, mag van mij zeer bedenkelijk genoemd worden.

Ten eerste, het lichaam van de vermoorde irakees is nooit onderzocht, daardoor dus ook de kogel niet. Hoe weet je dan dat die kogel uit de loop van het knal apparaat van Eric O. kan komen?

Ten tweede, je zit een oorlogsgebied, waar 99,7% van de bevolking in het bezit is van een wapen. Gespannen tijden, er breekt een relletje uit. Wie zegt niet dat een van zijn medemoslims hem heeft neergeknald?

Ten derde, zeik niet..

Ten vierde, de irakees mocht niet verzorgd worden door de daar aanwezige Nederlandse artsen. Waarom niet? Normaliter worden de artsen uit de westerse landen geprezen voor hun vakkundigheid en buiten dat, er is iemand aan het leegbloeden!! Help die man toch!!

Zeer dubieus allemaal dus.. What was the OM thinking? En nu komt maar weer eens om de hoek dat ik weinig weet van het Nederlandse rechtsysteem, want kan het OM nog naar de Hoge Raad ofzo? Of vinden ze dat ze inmiddels wel voldoende gezichtsverlies hebben geleden? Ik mag het hopen. Laat Eric O. weer lekker Eric O......... zijn. Want zijn achternaam is ook nog steeds niet vrijgegeven. Ze zullen het wel weer gaan proberen. Slim. Ga maar achter iemand aan die gehandeld heeft volgens het boekje en laat de rest van de terroristen maar weer lekker vrij. Mohammed B. (broer van) zei nog : "Het Nederlandse volk moet met hun eigen bloed betalen voor de slachting van miljoenen moslims."

Miljoenen? Hooguit 1. Die in Irak. En dat was een ongeluk. Nooit bedoeld. Het Nederlandse volk is niet zo achterlijk dat ze denken dat moslims per defenitie mongolen zijn. Wilders, ik vind je een lul, maar met jouw quote wil ik deze post eindigen : "Ik heb op zich niks tegen de Islam, ik heb iets tegen de uitwassen van de Islam." Amen.