donderdag, april 28, 2005

Orale seks en geld verdienen

Een man, we noemen hem Willem... Waarom? Omdat ik dat leuk vind.. Een vrouw, we noemen haar Carola.. Waarom? Omdat ik dat een klotenaam vind.. Een vriend van die vrouw, we noemen hem Jos.. Waarom? Omdat hij zo heet.. Kan ik verder ook niks aan doen...

Willem ligt op de bank naar Studio Sport te kijken en sukkelt tijdens het duel FC Knudde tegen Bal op Dak 12 in slaap. Carola komt binnen wandelen en ziet hem daar vredig liggen..
"Laat ik eens kijken hoe zijn gereedschap eruit ziet!!" denkt Carola.
Ze doet een graai in de broek van Willem en haalt er een jodocus uit van 25 centimeter. IN OMTREK!
"Hoe zou dat zijn?" vraagt Carola zich af?
Ze neemt de vleeslollie stevig in de hand en begint te nilfisken. Halverwege wordt er aangebeld. Jos staat voor de deur.. Carola krijgt een fantastisch idee. Ze pakt haar videocamera en geeft die aan Jos en vraagt haar te filmen terwijl ze een flamoesje met haar mond nabootst. Jos ziet hier de humor wel van in en doet het.. Carola gaat verder.

Ineens wordt Willem wakker en ziet dit allemaal gebeuren! Dit hele filmpje wordt later nog door Jos op www.alsikinje.com. Willem voelt zich vies, aangerand zo je wilt, en stapt naar de rechter. De rechter stelt hem in het gelijk en Carola mag Willem € 5000,- aan schadevergoeding betalen en mag ze ook nog eens de cel in..

Willem heeft het maar goed bekeken... Gepijpt worden door een lekker jong mokkel en er nog voor betaald worden ook.. Goede business.

2 Comments:

Blogger Dennie said...

Lieve Mona,

Ik ben gepijpt toen ik in slaap was gevallen. Nu zou ik dat normaal niet zo erg hebben gevonden, maar de vrouw (Carola) ziet er zo uit:

klik hier

Wat moet ik doen?

Groetjes,

W.

28 april, 2005 18:39  
Blogger Godan said...

Aanklagen.. Zorg dat ze de bak in gaat en laat haar rond de € 5000,- schadevergoeding betalen!! :D

29 april, 2005 20:14  

Een reactie posten

<< Home