dinsdag, april 19, 2005

Rustig..

Eh... Rustig!! Inderdaad, lekker makkie an doen.. Er is op het ogenblik gewoon helemaal niets wat het waard is om je over op te winden. Ja, ik weet het : Nieuwe Paus, Britney Spears zwanger, Britney Spears heeft kans op een miskraam, Samir A. vrijgesproken, Ajax hooligans slopen treinstellen, AZ en PSV staan in de halve finales europacup enz. enz. enz..

Maar waar blijft het echt sappige, ongewone, shockerende en onthutsende nieuws? Over alle daarstrax genoemde dingen is al zoveel gezegd en geschreven, het is het niet waard om daar een hartinfarct voor te riskeren. Ik zoek me eigen de pestpleuris om iets te vinden om over te kankeren, maar ik kan echt niets vinden. Wanneer gebeurt er nou godverdomme eens wat, waardoor ik me gal echt tot aan de ander kant van Den Haag kan spuien? Wat heb ik er godverdomme aan dat de Tokkies niet meer in het nieuws zijn? Wat had ik er aan dat ze wel in het nieuws waren? Zoon vermoordt moeder en daarna zichzelf.. BIG DEAL!!

Tuurlijk, allemaal verschrikkelijk (behalve dat van de Tokkies natuurlijk), maar waar is er het kleine, schijnbaar onbenullige dingetje waarover ik me kan opwinden?? Waar blijft het? God, als je dit leest en je bestaat.. Creƫer ff een gebeurtenis waardoor ik weer een "doel" in mijn leven heb.. :D

Ik weet het niet, maar.. Verzin desnoods iets, tering.. Wat moet ik nou? Waar zal ik eens over posten? Ik kan me daar zo kwaad om maken he? Er gebeurt niets wat noemenswaardig is.. Damn, wat maakt dat me kwaad..