vrijdag, april 01, 2005

Holy CRAP!!

Ìn den beginne.. Oftewel een hele tijd terug, heeft de paus gezegd, dat hij de laatste paus zou zijn. Dat met zijn sterven/aftreden de apocalyps in gang zou worden gezet. Eng he? Nu hij op het ogenblik dus behoorlijk kritiek ligt, vind ik dat best creepy. Stel nou, dat de seconde dat hij de pijp aan Maarten (of hoe zijn opvolger ook mag heten) geeft, er dan een grote opening in de grond komt en Satan en zijn hulpjes proberen de aarde over te nemen en blablablabla... Sla Openbaringen van Johannes er maar eens op na.

Maar.. Ook nog een ander aspect. Stel nou dat er dus helemaal geen ene fuck gebeurd, dat als de paus pleite gaat, we gewoon door blijven leven. Dat is dan toch blijk van het feit dat de kerk eigenlijk een grote leugen is? Dat God een grote leugen is, dat überhaupt een hogere macht pure onzin is. Want in feite zijn alle godsdiensten gelijk. Ze hebben God alleen een ander naampje gegeven. Dus waarom dan al die moslim-extrimisten? Hebben ze zich allemaal voor Jan-Lul opgeblazen op volle schoolpleinen. Dag 1000 maagden!!!! Plus, ik heb er een gehad. En dat vond ik meer dan genoeg.

Dus dan blijkt dat alle religie nergens op slaat en al die duizenden jaren van oorlog voeren en vechten voor dingen waar je in gelooft, zijn dan allemaal voor niks geweest. Tuurlijk het is heerlijke voeding op diverse fora en weblogs, plus we hebben een leuk vak erbij gekregen op school, maar daar blijft het bij. Damn..
Dus alle gelovige dames : Zonde he dat jullie maagd zijn gebleven tot het huwelijk? Anders hadden jullie een paar flinke jetsers naar binnen kunnen werken en bukkake's krijgen totdat je scheel zag. (Waarschijnlijk doe je dat ook na een bukkake, denk ik.. Als je niet weet wat het is, klik hier).

Hetzelfde geldt voor de heren. Hadden jullie maar al die lekkere, geile wijven aan jullie spits geramd he? Nu zit je met dat afgetrokken theezakkie. :D

Ik hoop dat ik een van de weinige ben die zo denkt, want als dat niet zo is, heb je kans op een totale anarchie. Ik geloof namelijk best dat mensen zich nog in houden op bepaalde fronten, rekening houdend met een hogere macht. Als je het zo bekijkt, zou je zelfs haast gaan bidden voor die apocalyps.. Nou, bidden dan maar. Als er überhaupt iemand zit daarboven.