woensdag, maart 30, 2005

The time has come

Den Haag, 30 maart 2005...

Ik wandel door het centrum op deze morgen en "bewonder" de omgeving. Wat een vervallen zooi zeg. Ik besluit het Binnenhof er de schuld van te geven. Deze beslissing is absoluut nergens op gebaseerd en een hoop gelul in de lucht, maar ik vind Balkenende een eikel. Hij snijdt in sociale zekerheid, en dat mag niet... Ik vergeet voor het gemak even dat Nederland een vergrijzing meemaakt en dat in 2020 6 op de 10 mensen een pensioengerechtigde leeftijd hebben en dat we dus een fokking groot probleem hebben. Maar ja, dat is pas over 15 jaar.

Ik besluit hier wat aan te gaan doen, we gaan ze even goed laten schrikken. Na een bezoek aan de M.C.D. (Mc Donald's) hebben wij een mooie bruine zak bemachtigd. Ik besluit een nepbom te maken. Ik wandel de Media-Markt in en koop dat een kookwekker van het merk Philips.

Deze kookwekker plaats ik in de zak van M.C.D. en plaats deze op het Binnenhof. Ik wandel naar een telefooncel en meld het pakketje. En nu is het smullen geblazen...

Dit is een beetje mijn visie op de gedachtengang van zo'n randdebiel die even het hele zooitje op stelten wilt zetten. En ik weet niet of de kookwekker van Philips was. Is ook niet belangrijk. Onnadenkende, irrationele mafketels...