dinsdag, maart 22, 2005

Micheal Corleone heeft er een bedrijfje bij...

Ligt dat aan mij of niet? Ik voel er weinig voor als ik met een loterij mee doe, om dan extra te betalen om onze koningin zonodig extra stortingen dient te doen op een aantal stichtingen. Als ik dat wil doen, doe ik dat wel. En dan nog, ik bepaal zelf verdomme wel hoeveel ik stort.

Zeer terecht ook dat mensen spontaan hun deelneming op zijn gaan zeggen. Wie heeft dit verzonnen? Die gozer dient direct, op staande voet, รก la minute en direct (voor de zekerheid anders snappen ze het misschien niet, ze zetten ook zo'n actie als dit op touw) ontslaan. Oh, je kan je trouwens afmelden he? Bij een 0900-nummer welke vast weer 0,90 eurocent per minuut kost. Dus als je dan in totaal 6 minuten aan de lijn hangt, had je net zogoed lid kunnen blijven, omdat je dan zelfs meer kwijt bent.

A-sociaal. Diefstal. Mafia. Ik noem gewoon enkele typerende woorden voor deze organisatie. Misschien is het een dochteronderneming van Casema? Dat zijn ook zo'n stelletje gangsters. Hoe vaak er bij de hoorn al niet is opgegooid als je vroeg met wie je hebt gesproken. Ze hebben zelfs vanwege alle bedreigingen maar het loket afgeschafd, omdat er zoveel medewerkers over de balie heen werden getrokken. Dat zegt toch wel genoeg.

Ik vraag me af of de Postcode Loterij ook zo'n loket heeft.. >:)

Update : Yeah, het telefoonnummer is gratis!!

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

De opzeglijn is 15 cent per minuut. Nog te schandalig voor woorden en met onze rustig aan cultuur zal het wel niet op tijd gebeuren. En dus krijgt Bea gewoon een mooi door het volk onvrijwillig betaald jubileumkado!

23 maart, 2005 10:32  
Blogger Godan said...

Dat van dat 15 cent per minuut wist ik toen nog niet Zuydje... :D

23 maart, 2005 10:53  
Anonymous Anoniem said...

De Postcodeloterij, BankGiroloterij en Sponsorloterij hebben toch een gratis telefoonnummer ingesteld voor mensen die niet willen dat de loterijen automatisch geld inhouden voor het jubileumcadeau voor koningin Beatrix.

Is er tenminste nog 1 intelligente werknemer binnen deze organisaties!!

23 maart, 2005 17:44  

Een reactie posten

<< Home