vrijdag, maart 18, 2005

5 keer is scheepsrecht

Scheepsrecht. Zou dat echt een studie zijn? Ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die elke avond in de boeken zitten om zich het recht op en rondom schepen eigen te maken. En dan zouden er hoogleraren zijn, die het hun vak hebben gemaakt om scheepsrecht te onderwijzen. Je beroepsprofiel bij de studie scheepsrecht: hoogleraar scheepsrecht. Blijkbaar mis ik iets. Zoals wat scheepsrecht werkelijk betekent.

Enfin, genoeg geluld. Uwer godan heeft mij gevraagd zo nu en dan een contributie te doen op deze log. Vier maal eerder heb ik getracht een weblog te beginnen. Wellicht dat "het samen aan de weblog"-principe me meer motivatie geeft om daadwerkelijk wat te gaan posten. En dat te blijven doen.

Wat kun je van mij verwachten? Voornamelijk veel te lange logs die waarschijnlijk meer iets weg hebben van een column. Een semi-column dan. Want met de tijd die ik nog over heb om er een hobby bij te hebben, kan het nooit veel worden. Ik wens u veel succes met het lezen van de log. Mede omdat u hoogstwaarschijnlijk 1 van de 7 lezers bent deze week. ;)

Rij veilig en vergeet je rijbewijs niet mee te nemen. Voor je het weet sta je 4 minuten lang voor het stoplicht. Doesn't make any sense? Geen nood, ik snapte er ook geen hol van.