vrijdag, maart 18, 2005

Loekie de Lul

KAATSHEUVEL/HILVERSUM - Loeki de Leeuw is terecht. Zijn 'ontvoerders' hebben de bekende reclamemascotte achtergelaten in De Efteling, meldde een woordvoerder van het attractiepark in Kaatsheuvel donderdag. De STER erkende donderdag mee te hebben gewerkt aan de verdwijning van het leeuwtje.

Dit schreef de Telegraaf.nl vanmorgen. Was'ie ontvoerd dan? En dan nog, lekker belangrijk, wie geeft er nog wat om dat achterhaalde asjemenou? Ze vonden het een passend afscheid van een icoon. Het feit dat ik niet eens door heb gehad die'ie verdwenen is, zegt volgens mij al genoeg. Plus, bijkomend feitje, wie kijkt er tegenwoordig nou nog naar reclame? Zelden.. Zodra het tingtingtingting, van de IP begint ben ik weg. Desnoods ga ik 10 minuten zitten schijten, als ik maar weg ben van de reclame.

Hoeveel reclames aangaande volgescheten babyluiers, leningen, tampons, jaarverband en volgescheten omaluiers komen er niet voorbij in een blok reclame? Ok. Soms komt er wel een reclame met een hoog blanke-gasten-onder-het-genot-van-Modern-Talking-grote-sterke-negers-uitdagen gehalte, maar dit weegt mijn inziens echt niet op tegen alle onzin die we moeten slikken. Rot op mens, ik wil geen lening. Ik heb al een TV! Daar zie ik die kut reclame nou juist op. Misschien moet ik em maar uit het raam gooien, hoef ik in ieder geval die rotzooi niet meer te zien.

Maar ja, dan kan ik al m'n coole dvd's ook niet meer kijken. Nou ja, sacrifices must be made.