dinsdag, mei 10, 2005

Kamehameha!

De meeste mensen hebben hobby. Met uitzondering van domme werkschuwe dozen, hangjongeren en de man die het hoekje-uit-het-beschuitje-zodat-hij-makkelijker-te-pakken-is heeft uitgevonden. Maar als je een hobby hebt, is dat nog geen garantie dat je geen hulp nodig hebt. Waarom zeg ik dit allemaal zo omslachtig? Omdat ik jullie wil voorbereiden op hetgeen je nu gaat zien. Let op! Dit is schokkend materiaal. Mensen met een hobby, maar die nodig hulp moeten gaan zoeken:

Klik hier

Ik ben niet varantwoordelijk voor de gevolgen of eventuele schade opgelopen na het kijken van de foto's.

1 Comments:

Blogger Godan said...

OMFG!! Wat errug.. Ik vind DBZ ook wel geinig, maar dit is echt ernstig.. Maar ik vraag me af hoe je op die site bent gekomen..

Zeker op zoek geweest naar DBZ Hentai?? :D

11 mei, 2005 10:04  

Een reactie posten

<< Home