donderdag, mei 19, 2005

Afwachtend op uw antwoord verblijf ik, jomanda.

Zo hoor je niets van haar en zo komen er twee momenten op één dag dat zij een rol speelt. Ik heb het over Jomanda. Ik zal het uitleggen.

Ten eerste had ons Godan vandaag Jomanda goed kunnen gebruiken. Had hij haar namelijk gebeld, dan had hij geweten dat aanstaande dinsdag mijn vader jarig is. Dat ik graag bij m'n vader ben als hij jarig is staat vast, maar waarom moet hij precies jarig zijn op de dag dat er kaartjes zijn besteld voor Revenge of the Sith! Danny... voortaan Jomanda bellen dus! :( Verder lief dat je aan me dacht. :P

Maar waarom Jomanda? Da's toch die oplichtster die een act doet puur voor het geld? Die haar leven inricht met leugens en de godganze dag onzin loopt uit te kramen in haar veel te lelijke blauwe gewaad? Neem het maar terug, want het ultieme bewijs dat Jomanda toch niet zo gek is, is geleverd mensen. Klik hier maar 'ns op en ga het fragment (opgenomen in 2001) bekijken. Let goed op wat Jomanda zegt en Jack hiervan vindt. En vooral het stukje over geld verdienen.

Jack, up fucking yours kerel!