vrijdag, juni 03, 2005

Zomaar op een vrijdag..

Dat was ff schrikken de afgelopen paar dagen. Flo ging raar doen, bij een collega van mij is terminale kanker geconstateerd en mijn vriendin dacht gisteren leuk met haar collega naar Blijdorp te gaan en zakt daar in elkaar en na uitbundig onderzoek blijkt dat ze galstenen heeft. 24 jaar, voor de geïntresseerden.


De galstenen


Daar komt ook nog bij dat Nederland massaal NEE heeft gestemd bij het afgelopen referendum. Nou ja, dan niet he? Even onderhandelen voor een zooi aanpassingen en dan gaan we weer. Leuk joh. Maar daar ging deze post niet over. Politiek en lol, gaat gewoon niet samen. Vaak geprobeerd, nooit gelukt.

Hier op m'n werk is het ook uitgestorven. Een afdeling van 20 man sterk. Op het ogenblik zijn er 5 mensen aanwezig. Incluis deze hooggewaardeerde, altijd leuke, gezellige, knappe en humoristische logger. Beetje arrogant, OK. Maar joh, wat kan jou dat schelen? Gemiddeld wordt dit per maand door 4 mensen gelezen, waaronder de posters zelf en onze moeders. So what?

Ik kijk net uit het raam en zie dat de voorspelde onweersbui is losgebarsten. Alhoewel het ook geen onweer is, maar alleen een beetje regen. Kwamkwammersloeg anyone?

De desbetreffende onweersbui

Het is verdomme half 5. Nog een half uur en ik kan op huis aan. Gezellig, m'n schoonouders komen langs. Dat soort dingen gebeuren altijd als je eigenlijk van plan was vroeg naar bed te gaan. Dan zegt je vriendin dat ze zelf ook wel bijtijds weg gaan, maar dan zal je zien dat het straks twaalf uur wordt, en eer dat je in bed ligt....

Nou.. Ik kijk uit naar 21 juni. Wat is er dan? Stay tuned.